2bucuk yaşında kızımı kabızlıktan götürdüm hastaneye girmemizle anladı başladı ağlamaya .doktorun odasına geldik ağlamaktan tepinmekten içeri giremedim. Doktora ben geleyim bakayım dedi hiç dokundurmadı çok fena ağladı nasıl çıkacağımızı bilemedik. Napcam nasıl düzelecek bu durum bilmiyorum