Deletedmom_100 iyi geceler bebeğim nerdeyse 9 aylık daha yeni yeni açlık süresini 5 saate çıkardım uyanmiyosa vermiyorum mesela..onun öncesi 4 saati hiç gecirmedim uyanmassa gece 1 defa verdim mamasını 5 aylıktan itibaren..bana uyanmayan bebeğe çok uzun saat bekletmek açıkçası doğru gelmiyo gece bir de olsa mutlaka beslenmeli..ki benim gittim her çocuk dr da şuan 9 aylık hala 4 saati geçirme dedi en son ki cocuk Dr um ki kızımın kilosu gelişimi ayına göre önde hep…hani daha kırkı dahi çıkmadan gece beslenmesi kesilmesi..ağlamasa aç değil mantigi illede aglicak açlığa gelmesi mi lazım..elbette herkesin doğrusu kendine ben 6 aya kadar gece iki hep besledim 6.ydan şuana uyansada uyanmassa uyku hali bir kez gece beslenmesi standart hep veririm..ötmez rahatsız olmaz uykusu kaçmaz yerde sonuna kadar…aç olan bebek uyanır ağlar zaten mantığı curuyo böylelikle bana göre..gelişim çağından minicik bebekler aglicak konuma gelmeyenler yetişkin gibi uyusun durumu ki biz bile yeri geliyo acikiyoruzz……