Merhaba benim bebeğim 50 günlük. Hem meme hem mama ile besliyorum. Daha önce konu açmıştım sadece emzirme gitmek istedim olmadı. Her neyse şu an her öğün hem meme hem mama alıyor. Gümdüzleri emziriyorum aktif oluyor. Ana kucağına oturuyır oyun halısında ytıyor. 3 saatte 1 beslendiği için 1,5 saat kala tekrar uyusun diye uğraşıyorum. Pışpışlıyorum, bebek arabasında git gel yapıyorum ama gündüzlerş maalsef ki çok az uyuyor ve derin uykuya dalmıyor. Akşam emzirmelerinden sonra ise yani 6dan sonraki emzirmelerde yine gözleri açık oluyor. Ben de yine pış pış yaparak veya çeşitli uollarla uyutuyorum. Bu sefer çok derin uykuya geçiyor ve sabaha kadar ben onu zorla uyndırmasam asla gözünü açmıyor. Beslemek için zorluyorum ama zar zor emdikten sonra hiç gözünü açmadan uykuya devam ediyor. Sizce bu normal bir durum mu? Herkes bebeğinin ne kadar zor uyuduğunu söylüyor. Benimki çok anormal geliyor 😔