Beyzanurr00 Bebeğinizin emdiği süt, midesinde asidik sıvı ile birleştiği zaman peynir kesiği gibi bir görünüme sahip olur. Aynı büyüklerde de olur bu durum. Ama bebek sadece anne sütü ile beslendiği için kustugu şey zaten anne sütüdür. Normal olarak kabul edilir panik yapmaya gerek yok.