9 aylık bebeğim bilmiyorum nereden buldu (muhtemelen mobilyadan düştü ) ağzına vida almış ve elinde de başka bir oyuncak vardı. Kkk diye sesler çıkardı biz ağzına baktık birşey yok oyuncağıyla oyun yapıyor diye düşündük hatta yatırdık gıdıkladık güldürmeye çalıştık oyun oynuyoruz sanıyorduk ama kızım ısrarla kkk sesini devam ettirince eşim hemlick uyguladı kızlar size yemin ediyorum balgamla karışık bir vida fırladı çocuğun ağzından. O anı ömrüm boyunca unutmam. Verilmiş sadakamız varmış bebeğim onu yutabilirdi organlarına zarar verebilirdi ya da soluk borusuna kaçabilirdi. Çok şükür ki ciddi birşey olmadı. Herkes hemlick öğrenmeli kızlar minicik canlar bize emanet. Ve de yerde ufak şeyler bırakmamaya dikkat edelim bu bana ders oldu :(