Hello baby 1 tog uyku tulumu aldım kızıma iki gündür deniyorum 21 derece oda dün ince pijama giydirdim altına terledi omuz ve enseden bugün zıbınla yatırdım yine terleri omuz ve ensesi oda sıcaklığı yüksekte değil tog değeri de yüksek değil neden böyle oldu anlamadım. Terleyip soğuması daha kötü hastalık sebebi normalde üstünü çok açıyor diye aldım ama bir fikri olan var mı