Ygtnannedi 2 aylik bebeğim var emzirirken genzine kaçıyor bazen burnundan süt geliyor çok korkuyorum artık emzirmekten cekiniyorum bu durumu yaşayan var mı bugün bi anda genzine kaçtı bebegim kötü oldu benide korkuttu yasayan çare bulan varsa cevap yazabilir mi
menek16 Ygtnannedi sütünüz tazyikli geliyor olabilir emzirmeden önce elle sagım yapın makas tutuş da yapabilirsiniz tazyigi önler muhtemelen tazyikli geldigi için hıza yetişemeyip genzine kaçırıyordur
Merve2022 Ygtnannedi benim bebeğim 3 ay hep öyleydi ağzından burnundan geliyordu hep , reflüsü varmış ondanmis reflü yatağı alabilirsiniz ben 3 ay kullandım işe yaradı korkmayın endişe edilecek bişi değil, burnunu temizleyin mutlaka
Yasovski Ygtnannedi benim kızımda öyleydi emerdi ağzından ve burnundan aynı anda kusardı doktor reflü dedi 12. Ayda geçti çok şükür doktora mutlaka danışın 🙏🏻 Gaviscon ilaç kullandık midesi için ve bebelac ar mama kullandık.
Ygtnannedi Ben doğduğundan beri reflu yatağında yatırıyorum her ihtimale karşı galiba tazyikten oluyor ama beni korkutuyor c3babiniz için teşekkür ederim