Bebeğim 19aylik yaklaşık üç haftadır aşırı ağlıyor herşeye ağlıyor ona kızmak bağırmak istemiyorum ama kendimi tutamıyorum kafam kaldırmıyor artık.. herkes herşeye çok karışıyor kendi nede koca tarafında rahat bırakan yok. Ağlayarak yaptırmaya alismaskn diye yapmıyorum illa biri atlıyor dayanamiyorlarmis ağlamasına neden uzuyormusum… Ayy ne zor yaa keşke herkesten uzakta tek başıma buyutebilseydim.. kızlar söyleyin bana güzelce konusuyorum başka oyun şarkıyla dikkatini dagitiyorum sonra Yine başlıyor ağlamaya kafayı yicem artık