Kizlar merhaba öncelikle lütfen gerçekten konu hakkında bilgisi olan yazarsa sevinirim.
Oğlum 4 yaşında kızım 2 aylık
Önce oğlumda öksürük atesle rahatsizlanmaya başladı. Sonra götürdük doktora o kadar cok ilaç vermisler ki gerek yok diye düşündüm ağrı kesici soğuk algınlığı ve nebul ilacını verdim ayakta atlatır diye düşündüm iyileşti tabi bu süreçte biraz ama kızımda başladı bı öksürük günde 8-9 kez bende zaten ilaç vermezler diye düşündüğüm için burnunu sık sık temizledim emziriyorum her istediğinde derken toparladı sonra oğlum tekrar rahatsızlandı hafif atesle oksuruk tekrarladı onunla ilgileneyim derken kızım bu sefer daha kötü olmaya başladı hastaneye gittik hava ve alerji ilacı damla zaditen verdi burnunu temizle dedi aldık ilaçları bı gun iki gün derken oğlumda kızımda ilaç kullanırken kızım bir anda morarmaya başladı nefessiz kalınca koşa koşa acile gittik hırıltısi var yatış yapılması lazım üniversiteye gidin dediler gittik izdiham var bizi almaları sabahı bulurmus çıktık eve döndük çaresizce bekliyorum burnunu temizliyorum ilaçları veriyorum bı daha tıkanmadi ama ben çok korkuyorum emiyor burnu açıldı güzel nefes alıyor ama öksürük krizi gelince bı anda kıpkırmızı oluyor sanırım balgamini atamıyor ne yapacağım destek olun