Ömrümden ömür gitti bugün allahım kimseye yaşatmasın bebegim az daha ölüyordu gözümün önüne eline elma verdim bütün oyalansin diye ok mınık parça koparmış nefes borusuna kaçtı bir anda allahim kimseye yaşatmasın çok zordu çok manevrayla defalarca vurnuma rağmen cikmadi hemen temiz havaya çıkarıp tekrar vurmaya devam ettik iyi ki annem yanımdaydı bebegim mosmor oldu ağız ve burun çevresi çok şükür şimdi iyi 2 dakika içinde çok kotu bir gündü çok allahım kimseye yaşatmasın insan evet izliyor ilk yardımı ama o halde bunları yapmak çok zor hele ki kendi bebegine