Dilanarya aynı durumu yaşadım ara ara yaşıyorum sırf uykusunu alsın diye 3 saat hiç kıpırdamadım kucagımda öylece uyudu sonra bi yazı okumustum tam dalmak üzereyken yatagına koyup yanında durun diye çünkü kucagımızda uyuyakalıp uyandıklarında farklı bi yerde olduklarını görmek tedirgin ediyormus bende simdi öyle yapıyorum bazen elimi tutuyor bazen ben saçıyla oynuyorum hangisini yaparak uyuduysa uyanmaya basladıgında aynı pozisyona geçiyorum umarım sizde de işe yarar