Ben de bartholin kisti ameliyatı oldum canım, aynen benim de yan dudaktaydı ele geliyordu. Hiç zararlı bişey değil enfeksiyon kapmadıkça ağrı da yapmaz. Benim yıllar sonra enfeksiyon kaptı ağrı yaptı ve aldırdım, ama merak etme çok kolay bi ameliyat hemen toparlanıyorsun