Ozgn_1 canım bizde pişik olmuştuk. Zeytinyağı ve Bepanthol kullandım işe yaramadı. Hametan iyi geldi. Her bebeğin cildi farklı o yüzden denemen gerek . Bezden olduğu bende düşündüm ama sadece popo kısmında olunca bezden olmadığını fark ettim. Bi de çok sıcak olunca oluyor o yüzden eskisi gibi üstünü çok ortmuyorum kat kat giydirmiyorum. Yeni doğduğunda olmuştu şimdi iki aylık olduk