Esraaa1 Çözemediğimiz soruları ya da kafamıza takılan notları beraber netleştirsek bu post altında nasıl olur acaba 🙂 Ben sınıf öğretmenliği mezunuyum geçen sene gebelik durumundan giremedim bu sene girecem inşallah
Senatrk22 Esraaa1 bende ilahiyat mezunuyum seneye tekrardan hazirlanicam ama yeni doğum yaptım henüz düzenim oturmadı nasıl ders calisiyorsunuz
1625goktug Esraaa1 Bende müzik öğretmeniyim. Bebeğim 7 aylık geçen sene doğumdan ötürü girememiştim sınava da ki çalışamamıştımda. Bu sene gireceğim ama nasıl çalışacağım hakkında hiç fikrim yok gündüz asla uyumaz akşam saat 10 11 de uyur bana da fikir verin kızlar
Tuceeee Esraaa1 bende hazırlancam.Bebekli anneler olarak grup açıp desteklesek birbirimizi ne güzel olurr
Esraaa1 Senatrk22 bende yeni başladım kızım daha 4 aylık gündüz uykusu hiç yok ama gece güzel uyuyor 8 de yatırıyorum onu sonrasında başlıyorum çalışma YouTube videolarıyla ilerliyorm benimde tam bir düzenim yok henüz malesef
Hhhtttccc Senatrk22 E-K Ben 10 aylık bebeğimle çalışıyorum 2 aydır. Zor oluyor ama insan isteyince yapıyor. Zamanla düzen oturuyor. Biraz fedakarlık gerekiyor sadece uykudan 😂 ve asla bırakmamak, düzenli çalışmak. Şu anda bebeğimi ayağımda sallarken bir yandan telefondan soru çözüyorum
Esraaa1 E-K bir yanım bebekle nasıl olacak diyor diğer yarım kızım için yapmalıyım diyor eşim çalışıyor çok şükür geçiniyorz ama kızımla ilgili bir sürü hayalim var enstrüman dil ve dans kursları mesela e bunlar için de para lazım yani atanmak lazım 🙂 birinci motivasyon kaynağım bu bir ikincisi öğretmenlik gerçekten sevdiğim ve yapmak istediğim bir meslek o yüzden çok istiyorum atanmayı
Ecemilay E-K evet ben önlisans rehabilitasyon mezunuyum normalde bebeğim kasımın başında doğacaktı ben dedim ki içimde bi his var bu çocuk erken doğacak 10-15 gün ben bu sene girmeyeyim 1 ay erken doğdu😂😂😂 4 ekimde sınav 2 ekimdeydi zaten 2 sene sonra artık
Hhhtttccc Esraaa1 artık çocuklar çalışan ve para kazanan anne istiyorlar. Bu devirde onlara yetmek zor
Hhhtttccc Esraaa1 kesinlikle öyle bazen çalış bazen çalışma asla olmuyor. Her gün mutlaka çalışmak gerekiyor
Esraaa1 Hhhtttccc aynen öyle kendi kızım henüz çok küçük ama ücretli öğretmenlil yaptığım dönemde bunu öğrencilerde çok net gördüm
Hhhtttccc Esraaa1 umarım sizin de kızınız size şans getirir ve atanırsınız 🌸 kızlarımız bizim şansımız olsun bu sene kızlarımız için başaralım inşallah
Esraaa1 Hhhtttccc amin hocam inşallah teşekkür ederim güzel niyetiniz için inşallah atanırız hep birlikte 🌺
halamidagakaldirmislar Bende kpss çalışan anneyim ☺️ Aynı zamanda 4. Sınıf öğrencisiyim mezun olmadan kpss temeli atayım kendime dedim, geçen senede hazırlanmıştım, çünkü kpss bir süreçtir ben de bu süreci yaymayı düşündüm ☺️
Esraaa1 E-K kesinlikle öyle bide sınıf öğretmeniyim ya hiç bişey bilmeden geliyorlar ve sen onları yep yeni bir dünya ile tanıştırıyorsun harika birşey 🌺