Biz de 2 ay 10 günlüğüz emzirme süresi azaldı eskisi gibi uzun emmiyor. Sanırım çene kasları güçlendiği icin daha kısa sürede boşaltıyorlar. Bi meme 15 dk da boşalıyormuş zaten aktif emmede. bir öğünde alacağı sütün yüzde 50′‘sini ilk 1-2 dakikada, yüzde 90’'ını ise ilk 5 dakikada emermiş o yüzden normal yanı. Cisli bez sayısından da anlaşılır zaten günde ⅘ tane varsa sorun yoktur doyuyordur. Ben de aynı şeyi düşünüyorum sizinle sık sık vermeye çalışıyorum ama almıyor cisli bez sayısı da iyi o yüzden sorun yok diyorum. Ama aralarda sağıyorum ben yine sütüm azalmasın diye.