Dileksu ilk dozu yaptırdık ikinci dozu dördüncü ayda kızımda yaptırmadım üç yasında it gibi pişmanım gecen ay cok zor bi bagırsak enfeksiyonu gecirdi ishali çok uzun sürdü mahvoldu cocugum doktor rota yapılmıs olsa ishali bu kadar sürmezdi dedi çok yaygın ve hastanelik yapan bir virüs o yüzden oğluma yaptırdım