Merhaba sevgili anneler. Doğum yapalı 3,5 ay oldu fakat sezeryan izim böyle. Kuzenim de benden 1 ay sonra doğum yaptı fakat onun sezeryan izi silik ve çoğu geçmiş gibiydi. Senin izin normal değil dedi ama bir bakabilir msiiniz? Doktora göstermeli miyim? Bu arada aşırı beyaz tenliyim, 40 kontrolünde doktor ne kullanırsan kullan iz kalacak demişti
