1 yaşındaki oğlumun elleri aşırı aşırı soğuk bide yanakları buz gibi. Ateşi yok ve doğduğundan beri ilk kez elleri böyle soğuk aynı şeyleri giydiriyorum evimizin ısısı çok güzel fakat 1 saat önce yatırdığım bebeğim çok ağlayarak uyandı baktığımda elleri yüzü buz gibi hafif burun tıkanıklığımız var ama bu sebep olurmu bilemedim başına gelen varmı?? Bebeğimin kalbinde 2 adet delik var acaba o etkiler mi aşırı korkuyorum uyutamıyorum da korkudan