Albertosss Kızlar bebeğim 3 gündür öksürük grip hepsi var iki kez dr gtrdüm ne veriyorsam kusuyor . Varmı bildiğiniz bişeyler önerileriniz özellikle öksürükle ilgili .ne yapcam şaşırdım kaldım 😩
Sevgi1 Albertosss valla bilmiyorum bizde antibiyotik içiyoruz öksürük grip mevsimi geldi herkes hasta olmuş cuma gecesi birden soğudu o gece
Albertosss Sevgi1 aynen canım zaten bizimkinde üst örtme gibi bi alışkanlık yok tekmeleyip açıyor üstünü 😒. Bebişede geçmiş olsun