derenay Adet sancısı bitiyor bu seferde yumurtlama döneminde bıcak saplanır gibi ağrı yaşamaya basladım ağrı zamanı bakıyorum yumurtlama dönemime denk geliyor birde bu cıktı😞
Caglarass derenay Bende yaşıyorum normalde ama 10 aydır yok çok şükür 😂 Bide ara ara yumurtlama döneminde kahverengi yada pembe leke geliyodu. Dertler bitmiyo ki 🤷
zynpsk derenay yumurtlama ağrısı yaşadığınız zaman nasıl oluyor devamli sürekli geçmicek gibi mi oluyor acaba
Busraksee1 derenay bu yumurtlama dönemi tam olarak ayın hangi günlerinde oluyor yani adetten önce mi sonra mı ben hiç hissetmiyorum
derenay Saafie ben doğumdan önce yaşamamıştım anlam veremedim buymus meğer gaz sancısı gibi kasıyor ya şu kadınların ne bitmedik çilesi var ya
Flowersed derenay aynı şekilde benimde sezaryen yapalı 15 ay oldu böyle bişey yoktu şimdi bakıyorum adetimin 15-16 günleri korkunç karın kasık ağrım oluyor yanma gibi içten nasıl çözüm buldunuz acaba😢
Nurcan03 zynpsk genel kontrole hiç gittiniz mi ben bir dönem çok hissediyordum. Meğer o dönem sol yumurtalığımda kist varmış o nedenle sancı çekiyormuşum. Umarım öyle değildir ama siz yine de kontrole gidin.
derenay Busraksee1 benim adetten bes altı gün sonra oluyor dediğim gibi doğum yapana kadar hiçbişe hissetmiyordum sonra cıktı bu
Alpyigit3434 Nurcan03 merhaba çok geçmiş ama acaba kist için dr ultrasından mı bakıyor alttan mı yoksa
moonlight1 derenay ben de aynı şeyden şikayetçiyim ya resmen adet dönemlerinden beter oluyorum ve doğumdan sonra oldu benim de 🤦🏼♀️ Ben sezeryan doğum yaptım sizin nasıldı belki onunla alakalıdır demiştim
yldz_ moonlight1 of aynı şeyi yaşıyorum şuan sezaryen oldum Ağrı beş altı gün sürüyor yumurtlama döneminde bir çözüm buldunuz mu
moonlight1 derenay öyle fena bi ağrı ki zaten resmen iki büklüm kalıyorum ben de.Doğum öncesinde adet ağrılarım çok fazlaydı şimdi yumurtlama ağrım çok adet ağrılarım azaldı.
Flowersed derenay nasıl bir çözüm bulacağız şaşırdım kaldım ya böbreğim zannediyorum her seferinde aynı yerde ağrı karın ağrısıda tipik
Nurcan03 Alpyigit3434 merhaba ultrasondan anlaşılıyor ama alttan muayene de sıkıntılı birşey değil merak etmeyin.