Mina-Umay Kızlar bir bakarmısınız sizdede oldu mu böyle kaçtır bebeğimin bezinde bu şekilde pembelenme vardı nedir böyle ? https://eksiup.com/p/g2162051owg2
mom0989 Mina-Umay canım yeni Doğum mu yaptın ? Eğer öyleyse normal kristalleşme deniyor buna benim kızımda da oldu
MayneymisAltintop Bizimde başımıza gelmişti bebek yeteri kadar beslenmediği ve susuz kaldığı için oluyor demişti doktorumuz. Su ve mama vermenizi tavsiye ederim. Zira çok pembe olmuş