Ecenin_Annesi29
cbkckbr merhaba benim kızım da 4 ay 20 günlük 6 kilo mama ile besleniyordu mama reddi oldu bizde bir aydır uyuyorken içirmeye çalışıyorum kilo almıyor uyutmak çok güç oluyordu ağlıyordu sürekli 10-15 dk bir ağlıyordu
Ben mecbur kaldım hipp kaşık mama kullanmaya başladım iyi geceler olanından gündüz uykusundan önce yediriyorum az yiyor Ama hiç olmadı uyucağı zaman artık ağlamıyor çorba da verdim elma rendeledim yiyemedi ona pütürlü geldi ve kustu ezipte verdiğim meyveleri de öğürüyor. Püre olarak alışsın istemiyorum ama daha çok küçük sindirim sorunu olur mu diye düşündüm bunun belirtisi ne olur bebişte bilen var mı
Bir de 10 gün sonra 5 aylık olcaz neler verebilirim