Serapileinci bir sorun olacağını sanmıyorum ama biz köyde öğretmenken de velilerimizden alırdık. Öğrencilerden belli oluyordu temiz aileler. Böyle anlayabiliyorsanız o da olur merkeze gelince de dediğim gibi bi çok yerde denk geldim. Alipaşada oturuyorum. Oturduğum sokakta bile iki bakkalda oluyordu zaman zaman. Yarın öğrenirim inşallah