Bizde aynı dertten muzdaribiz maalesef😔 7 aylık daha ve çok tıkanıyor burnu. Burun aspiratöründen nefret ediyor, çok ağlıyor. Oyunlar, şarkılar neler denemedim. Dün gece hep ağlayarak uyandı, burnu tıkanıp nefes alamadığı için. Üstüne birde öksürme krizi tutuyor😔 Biz doktora gittik ama ateş olayınca bir şey vermedi.