Bebikimm 11ay27 günlük kızım ben 8. Aydan beri uyku yüzü görmüyorum desem, sürekli mızmız sürekli ağlak hep kucağına al diyor. Ev süpürürken süpürgeden korkuyor,yemek hazırlarken bacaklarıma yapışık halde. Tuvalette gidemiyorum hep yanyanayız,odadan çıksam basıyor çığlığı.10. Ay dişlerimiz çıktı 4 tane şuan,diştendir dedim ama hala aynı ya. Uykusuzluk bitirdi beni 😰😰🗣🗣