Mucizegebelik Kızlar malum salgın aldı başını gidiyor hastaneye hava vermeye götürmektense hastayken, nebülizatör almaya karar verdim ve aldım. Nimo marka 650₺ taşınabilir ve sessiz çalışıyor 5ml serumu 5 dk da hava bitiriyor kesinlikle tavsiye ediyorum…
kubrella Mucizegebelik merhabalar bizim doktorumuz o akululeri onermedi normal ev tipi aldık 500 liraya sessix değil maalesef ama çokta değil sesi
Burcumstk ak1905 valla ne yasak burada bilmiyorum ama geçen gün şunu kullanıyorum dedim laf arasında bana uyarı yapmışlar neye dayanarak anlamadım çok tuhaf burasıda
Mucizegebelik Link yasak mı bilmiyorum nimo Nimo Taşınabilir Mesh Hava Makinesi Şarjlı Sessiz Nebülizatör https://www.hepsiburada.com/nimo-tainabilir-mesh-hava-makinesi-arjli-sessiz-neblizatr-p-HBCV00000PLH1O?magaza=Sa%C4%9Fl%C4%B1k+Store&url_src=ios-product-detail
Mucizegebelik Nimo tasinabilir mesh hava makinesi ismi hepsiburadadan aldım suan 629₺ inmiş Kendimiz de kullanıyoruz içinde maskeleri de var ben hastaydım bi hafta kullandım rahatlatıyor. Bunu paylaşıyorum çünkü gerçekten acillerde çocuklara tedavi şekli hava vermek özellikle çocuğu astım bronşit olanlara daha çok öneriyorum kendi doktorumuz da önerdi balgami inceltme özelliği olduğunu da düşünüyorum.
ak1905 Burcumstk valla bende anlamadım bı kaç postts gördüm link paylaştı diye ucgun bı hafta ban mi yemişler ne yemişler 😅 yanlış bence bunda da bişey yok ki bebeklerle ilgili bı platform fikir alışverişi yapilyo link verilmesi neden yasak bilmiyorum
Teusa Bende aldım 460 TL ye plusmed. Bir gece tıkanıklıktan yatamadı yavrum ertesi gün geldi ise yarıyor bence ya açıyor nefesi
Mucizegebelik Teusa bencede öyle tabi şunu söylemeliyim ki çok kullanmak da iyi değil ama öksürük ve hırıltı varsa gayet iyi geliyor
Mucizegebelik kubrella merhaba iyi akşamlar dilerim aksine kendi doktorumuz her yönden taşıyabilirim daha iyi olduğunu söyledi ve inanın çok iyi hava ufuruyor kuvvetli yani
Mucizegebelik Teusa öksürük ve hırıltı olduğunda kullanın dedi doktorumuz kaçını bilmiyorum günde bir hava veriyorum birde şırınga ile fizyolojik burundan
Haticeyns Bende kullanıyorum aynısından çok da memnunum biz bişe kullanıyoruz eşimle ailecek hasta olduğumuz da
kubrella Mucizegebelik evet taşınabilir olması gerçekten çok güzel doktorumuz 50 60 li yaşlarda belki eskiden şaşmamak gerek falan diye düşündü bilemiyorum ufurmesinden dolayi onermemis eşime