anestod Mia__ Pierre Cardin kullanıyorum. Hafif, çekçekli kullanışlı baya memnunum. Tavsiye edebilirim.
anestod Mia__ maksimum 3 kilodur. Ben rahat bir kucağımda bebek bir elimde arabayı tasiyorum. Capsule benimki.
Tuba003 Joie mirus çift yönlü bebek arabası kullanıyoruz biz henüz çok fazla deneyimlemedim ama travel sistemlere göre çok daha hafif kolay bi sürümü var.
Deletedmom_112 Mia__ Hamilton R1 kullanıyorum, 6 kilo civarında 22 kiloya kadar taşıyor Kendi kendine katlanıyor, tek elle açılıyor, ben çok memnunum, sürüşü falan da çok güzel, öneririm.