Bebeğim 8 aylık 6 aya kadar sadece sütümü içti mama vermedim çünkü doktorumuza göre kilo alımı çok iyiydi yetiyordu sütüm. Sonra ek gıdaya geçtik zaten. Ama ayda 1 kilo alırken 500 gr filan alıyor artık, sütüm mü yetmiyor yoksa normal mi bu alım, eğer yetmiyorsa mama mı versem bir de sizce? Ya da sütümü arttırabilir miyim