Narnur1907 Neler yapıyor bebişler ? Bizim 19 Temmuz yeni yeni oturtuyorum yavaştan,çok huzursuz uyuyoruz uykuya dalarken , gündüz uykuları yarım saat , yüz üstü durmaktan nefret ediyor ,
Menis123 Narnur1907 bizimki de 2 Temmuz doğumlu bende ufaktan oturtmaya başladım çok hevesli oturmaya yüz üstü durmayı benim oğlum da sevmiyor sürekli ilgi istiyor sallanarak uyumak istiyor yoksa hemen uyanıyor ufaktan tadımlarada başladık
Yasmnnnn Narnur1907 bizde 19 temmuz uyuyor ağlayarak geri uyanıyor sğrekli Kucak istiyor artık oyunlardan çabuk sıkılıyor bu aralar biraz huzursuz.
Mermaid34 Narnur1907 benim de oğlum 19 Temmuz doğumlu. Gündüz yenidoğan gibi sürekli emmek istiyor. Kucagımda durursa yarım saat falan uyuyor. Yatırdıgımda maximum 10 dk da uyanıyor. Hep kucak istiyor. Yatmaktan sıkıldı ama uzun süre de oturamıyor. Hersyeden çabuk sıkılıyor. Tek tesellim birkaç gündür düzenli gece uykuları 🙏🏻 Umarım kısa sürede bu dönemi atlatıp daha az kucakta oldugu bir döneme geçebilirim
asha1905 16 Temmuz doğumlu oğlum . Uykuyu asla sevmiyor hem gündüz hem gece uykuya direniyor en fazla yarım saat uyuyor . Yüz üstü uyumayı seviyor doğduğundan beri . Sürekli kucağımızda yere bıraktığımda bağırıyor ☺️ Rabbim yardımcımız olsun
Narnur1907 Mermaid34 maşallah diyelim gece uykusuna ewet bir sıkılıyor herşeyden hep kucak 🤷♀️ uykuya dalarken çok ağlıyor
SevgiliMerdin Narnur1907 20 Temmuz bizde 3 aydan beri kucakta oturuyor çünkü hep kendi oturmak istedi oturtmayınca çıldırıyordu resmen kendi oturmak isteyen bebeklere engel olmayın diyordu bi doktor da şu sıralar da yavaş yavaş mama sandalyesine oturtmaya başladım
Narnur1907 SevgiliMerdin maşallah kucakta bizde oturtuyorduk bende yastıklı destekli oturtuyorum az az
Umayinannesi21 Narnur1907 21 temmuz doğumlu bebeğim gündüz uykuları yarım saat oluyor bu aralar sürekli oturmak istiyor yüzüstü durmaktan nefret ediyor diyebilirim 😅 bugün doktora gittik dişleri gelmeye başlamış dedi 15 gündür çok huzursuz ağzının suyu akıyor elleri sürekli ağzında 4 aya kadar kolik sancıları vardı ona rağmen geceleri 10 buçukta saat kurmuş gibi uyurdu ama artık 12 1 oluyor çok zor uyuyor saatlerce uğraşıyorum 15 dakika uyuyor ağlayarak uyanıyor gece de en fazla 3 saat uyuyor genelde saat başı uyanıyor dişlerinden sanırım uyuyunca memeyi ağzından çıkarmıyor emzik gibi ağzında tutuyor ben çıkarıp beşiğine yatırıyorum
Gamze40gamze 21 temmuz dogumumuz hersey vlcok yolunda Allaha sukur yere koydummu dönuyo uykularimizda cok duzenli gunduz uyanmadan 4 saat falan uyuyo geceleri iki kez emmeye kalkiyo
Ess92 Narnur1907 6 Temmuz doğumlu oturmaya çok İstekli sürekli oturmak istiyor dirseklerinden destek alıp kendi kalkmaya çalışıyor ama erken diye ben oturtmak istemiyorum kucağımda yarım oturtma gibi yaptırıyorum. Yüzüstü durmayı seviyor. Gece uykusu başlarda çok iyiydi . Gündüz uykuları 3. Ay 4. Ay arası çok kötüydü iki kere 15 20 dk falan en fazla uyurdu. Şimdi gündüz uykuları geldi gece uykuları gitti. Zorlanıyoruz uyku konusunda
birminnosunannesi Narnur1907 Benim oğlumda 18 Temmuz doğumlu. Oturmayı çok istiyor ama oturtmuyorum tam olarak. Uykularımız ilk zamanlar güzeldi. 4. Aya girer girmez uykuların düzeni bozuldu. Bu aralar hep kucakta olmak istiyor.