Kızlar oğlum 3 buçuk aylık ilk ayında sağlık ocağına gittik az kilo alımı vardı ve çok kusuyor o yüzden sağlık ocağındaki hemşire polikinlige götür dedi bende götürdüm orda ultrason da bobreklerinde genisleme çıktı bu hastalığı yasayipta tecrübesi olan varmi