Kızlar merhaba oğlum 5 ay 18 günlük doğduğundan beri çapaklanma vardı sağ gözü geçti ama sol göz hala devam ediyor doktor damla verdi geçer gibi oldu damla bitti geri başladı bu ara iyice arttı sabah gözü yapışmış uyanıyor . Nasıl geçer bir fikri olan var mı ?