Bebeğim 3 ay 8 günlük 2.aydan itibaren meme+mamayla devam ediyorum ama bu sabah emmek istemedi belki sancılanmiştir geçer doye bekledim yok, bir sürü yöntem denedim emme pozisyonuna aldığım an çığlık atarak ağlıyor kendini kasıp geriye itiyor uzanarak vermeye çalıştım olmadı yürüyerek denedim olmadı napabilirim yardım edim