Bukrelinam çok kurtarıcı birşey olduğunu söylerler ama boşver güzel anne ben kesinlikle tavsiye etmiyorum elini emmesi çok normal çünkü başka bir şey bilmiyor bebekler ilk 3 ay emzik kesinlikle önerilmiyor meme reddinden dolayı ve zaten 2 saate bir emziremeniz ya da mama ile beslemeniz gerektiği için tam doyup soymadığını ne zaman acıktığını bilmemenize sebep olur emzik. Benim oğlum 6 aylık ilk 4 ay asla vermedim şimdi sadece akşam uykuya geçişi zor olduğu için uyuyana kadar verip uyuduktan sonra çekiyorum tavsiye etmiyorum size de