Geçenlerde de post açmıştım sünnet diye. Bu gün 10 gün oldu bizim pipi hala kanıyor. Doktora götürüyoruz normal diyor hep. 3.5 aylık oğlum. Çevremde 3-4-5 aylık sünnet ettiren herkesin 1 haftada iyileşmiş bizim hala kanıyor ben anlamadım. Başına gelen var mı? Doktor bize antibiyotik krem vermişti gazlı beze sürüp kapatıyorduk sık sık değiştiriyorduk. Baktım kanıyor az sürmeyi denedim merhemi gene aynı. Merhem sürmeden normal nasıl altını değişiyorsak öyle yaptım gene kıyamam pipisi beze yapışıyor her alt açışımda tekrar kanıyor 🤷🏻♀️ Ve canı acıyor her seferinde. Açık bırakmayı denicem şu an dan itibaren sizin öneriniz var mı? Yarın ya da pzt tekrar doktora göstericem. Yine normal derse başka doktora göstericem. Sinirlerim bozuldu iyice.