Asilhan123 Merhaba herkese kızlar bebeğim bugün 3 ayını bitirdi uyurken bir anda boğazında tükürüğü kaldı.Böyle bişey yaşıyan var mı ?Bu ara tükürüğü arttı ağzından akıyor.
elifkuss Asilhan123 diş sıkıntıları başlamış sanırım. Bizim de 3. ayda başladı, 5. ayında alt dişleri çıktı.
Doruk-_ Asilhan123 benşm de bebegşm de oluyordu hatta tükürüğü boğazına kaçtı nefes alamadı yanımda yatırıyordum o zaman şimdi 6 aylık oldu dün ilk dişi patladı salyası hala akıyor 3. Ayda başladı salya akmaya.
Asilhan123 Doruk-_ evet aynısı bizde de oldu ya çok korktuk acaba ne zman geçiyor boğazda kalması tekrar oldu mı sizde aynısı.Sanırım tükürüklerini yutamıyorlar ondan oluyormış