Hamza13gner glfzltt hayır ertelendi şimdilik gerek yok ama ondan önce boğazın daki çıkması lazım trakeostomili
Duha1000 glfzltt muhtemelen kalbindeki sıkıntı yüzünden solunum cihazından ayrılmadığı için açılmıştır, benim bebeğimde de aynı sebebten trakeostami açıldı . Açık kalp ameliyatını oldu yavaş yavaş trakeostamisi çıkacak daha sekiz buçuk aylık.
Hamza13gner Duha1000 evet 3 aylık iken açıldı. Şimdi 15 aylık çıkması planlanıyor. Siz ne durumdasınız
Duha1000 @“glfzltt”#p24435578teşekkür ederim kalbinde büyük bir delik vardı ( ilk başta öyle sanıyorduk 3 tane varmış 2 vsd 1 ASD) ve aort damarı dardı
Defnemenekse Ozlemamine merhaba Bilkent şehir hastanesinde vsd den opr olacağız bizde . Süreç nasıldı
Ozlemamine Defnemenekse şükürler olsun güzel geçti bizim çocuktan çocuğa değişebiliyor ameliyat sonrası çok önemli herhangi bi komplikasyon olmazsa çabuk iyileşiyorlar, genel anlamda vsd ameliyatlarını cerrahlar basit görüyor inşallah sıkıntısız atlatırsınız
Duha1000 Hamza13gner bizdede 4 aylıkken açıldı,şuan 9 aylık olacak .ama biz bu sürede hep ayrı kaldık. Enfeksiyonu var o azalınca kademeli ayıracaklar inş. Çok geçmiş olsun
Hamza13gner Duha1000 çok zor zamanlar geçirdik sizin bebeğiniz kaç ay yattı yoğun bakımda bide isterseniz daha detaylı konuşmak isterim neler yaptınız akciğer durumunuz nasıl biz trakeostomi çıksın istiyorlar ama ben şimdilik istemiyorum rahat olmuyor çünkü
Hamza13gner glfzltt solunum cihazına bağlı ydı çıkamadı. Kalpten dolayı akciğer hasar almıştı. Şimdi çıkması planlanıyor ama ben korkuyorum