Güzel annsler merhaba 🌺
Saçlarım çok bakımsızlaştı dipler çıktı, beyazlar ben burdayım diyo bende hamilelikten önceden beri saçlarıma ombre yaptırmak istiyorum fakat yoğun açıcıya maruz kalcak gibi duruyo. Saçlarım çok gür hem çok fazla fiyat istiyorlar hemde olmaz yanar diye çok korkuyorum emzirmem de cabası 🤷 bı kuaför emziriyosaniz biraz daha bekleyin demişti ek gıdaya geçtik oğlum 8 aylık oldu ama hala emziriyorum kimyasal işlem sonuçta süte geçer mi napiim bı akıl verin ve onerenler İstanbul Avrupa yakasında gidip memnun kaldığı kuaförü yazarsa sevinirim 🙏