Yaren17 Bebeğim sadece mamayla besleniyor sürekli reddediyor doymuyor doyamadığı içinde uyuyamıyor 3 ay 22 günlüğüz lütfen memnun kaldığınız mama önerin doyurucu
Aselzumra23 Yaren17 hipp organic combiotik kullanıyorum memnunum ne gaz ne kabız yaptı mamanın boş kilosunu da yapmadi
Ffak Evolvia çok doyurucu ve kilo aldırıyo kokusu biraz ağır ama işlevi iyi ama biz kokusuna dayanamayıp aptamile döndük
Sero1010 Bizim doktorumuz bütün mamalar aynı bunun iyisi kötüsü yok dedi😊 biz aptamil kullanıyoruz. Bebeğiniz neyi severse onu kullanın. Hipp i sevmedi gereksiz övüyolar bence.