BanniCici Merhaba Hanımlar, happymom a da atmıştım buraya da atayım dedim, tahmini olan var mı 🌺10+3 haftalik burada
BanniCici Esen_grbzz kızım var birde oğlum olsun isterim , Allah iki meyveden de tattirir insallsh teşekkür ederim cevabınız için 🌺
Rav-Ebu BanniCici yaa iyimiş maşallah ben sizden önce davrandım benim kızım da 2 buçuk yaşında ve kardeşi var 5 Aylık 😂arka arkaya oldu benimki
Rav-Ebu BanniCici evet zorlukları çok elbette ama büyüyorlar bir şekilde rabbim inşallah gönlüne göre versin benimde ilk bebegim kız ikinci sağlıklı olsun ama erkek istiyorum dedim erkek oldu elhamdülillah inşallah rabbim sizede nasip eder 🌷♥️