HandeK Merhaba arkadaşlar bebeği 6.5 aylık grip oldu yatmadan serum fiz. Yaptım ama burnu sürekli tıkanıyor gece de uyandırıp serum fiz yapıyımmı sizce..oğlumun ilk hastalığı bilmediğimden soruyorum
Kizannesiiii HandeK soğan iyi geliyor bir soğanı ikiye bölün kabukları soymadan üzerine karanfil saplayin baş ucuna koyun o bize iyi geldi bir deneyin isterseniz