Portakalcicegiii Bugün en son 5.30da beslendi. Biraz önce altını açtım çişi yapmamıştı ve uyanmak istemedi geri yatırdım.. basına gelen var mı ? Kaçta uyandırmalıyım sizce ?
Portakalcicegiii Mevelse hayır doyurmadım çünkü uyanmadı. Altını actım asırı derin uykuda yine uyanmak istemedi
Stella_0 Portakalcicegiii uyusada doktorumuz ayağını gıdıklayın dizlerini kaşıyın hafif uyansın emzirin ya da mama verin demişti bana. Çok uzun süre geçmiş aradan mutlaka acıkmıştır. Siz yine de uyusa da doyurun.
Mevelse Portakalcicegiii üç aylık beş saat aç kalmamalı bence. Uyanmaması sorun değil ama bence beslersen daha iyi olacak siz bilirsiniz tabi
092022 Genel olarak mı böyle yoksa bu seferlik mi? Genelse sanırım bu kadar beklemezdim napar eder beslemeye çalışırdım.. bir kerelikse belki bugün çok uykusu vardır diyip azcık daha sabreder miydim? Etmeyebilirdim sanırım 5 saati geçmiş 🫣
Portakalcicegiii 092022 hayır bu hafta ikinci böyle oldu. Uyandırıcam birazdan çünkü uzun zaman oldu beslenmedi. Normalde gündüzleri bir iki saat uyurdu bugün asla uyumadı yoruldu sanırım 😞
Portakalcicegiii Bonita hemen kaldırıyorum Ya içim rahat degil suanda 😒 niye böyle oldu anlamadım. Bugün gündüz hiç uyuması yoruldu sanırım
Portakalcicegiii Mevelse off bencede yaaa sadece kafama takıldı neden uyanmadı basına gelen var mı diye
Fatmannny Portakalcicegiii dün gece alarm kurmadım kendi kalkar diye gece 1.5 da besledim uyurken sabah 8.30 da kalktı 7 saat uyumuş bende kalkmamışım bugun en fazla 4 saat sonrasına alarm kurucam 4 saati geçirmemek lazım