Oğlum uyku düzeni hiç yok ne yaptıysam hep olumsuz sonuç aldım artık yorgunluktan yıldım uyu uyu demekten ya gündüz uyumak istemiyor uyumayınca çıldırıyor akşam erken yatıyor bu sefer gece 5 te uyanıyor biz bitik tabi gündüz uyusa da sıkıntı ki bu sefer gece çok geç yatıyor yine çok erken kalkıyor kafayı yiycem ya deli gibi uykusu olsa bile asla uyumuyor asla bi de inat döneminde olduğu için de çok sıkıntılı gıpta ediyorum halı da uyuyan çocuklara benim gibi olan anneler var mı yalnız olmadığımı hissetmek istiyorum 🥲🥲🥲🥲 çok moralim bozuk çok