Ceylinadam5 Merhaba atak doneminde meme reddi olur mu eger oluyorsa atak haftası geçince red de gecıyormu bugn bebegım aglarken benı ıttıyor memeyi almak ıstemıyor cok moralim bozuldu
Melekannesi0667 Meme reddi veya aşırı emme isteği olabiliyor. Atak haftası hesaplama yazın nete otomatik hesaplama yapan bi site var. Ordan bakın isterseniz.
Melekannesi0667 Bizde meme reddi değil aşırı emme isteği olmuştu ve geçmişti. İnşallah sizde de kalıcı bir durum olmaz 🙏🌸