Turuncubirkafa Merhabae 19.09 da doğum yaptım oğlumsa dil bağı vardı. Doktorlar önemli değil 4 5 aylık oldupunda bi sıkıntı olursa keseriz dediler ama bnm içim rahat etmedi oğlum dilini dışarı çıkaramıyordu tuzla devlet hastanesinde çocuk genel cerrahı dr ali korkmaza sünnet için muaneue götürdğm dil bağınıda gösterdim çok şükür bugün dil bağısa kesildi sünnet de oldu DİL BAĞI dilinin altını iğne yaptı sonra cımbız gibi bi büyük aletle dil bağını sıkıştırdı 3 4 kez yakarak kesti SÜNNET PİPİSİ ve çevresini uğuşturup 2 3 dakka sonra sünnet işlemine başldı 29 günlüğüz iğneler yapılırkrn epey ortalığı yıktı şimdi evdeyiz yol boyuda ağladı uğuşukluğun etkisi geçti sanırım