Hilalgunes merhabalar. 2 3 saatte bir uyandırıp 15 20 dakika aktif emzirebiliyorsaniz, cisli 4 5 bez alıyorsanız gün içinde kilo alımı yeterli deniyorsa dert etmenize gerek yok. Bebeginiz doyuyor besleniyor demektir. Uzamış sarılığın çaresi zamandir. Zaten bebek 10 günü geçmiş ve sarılık değeri riskli sınırdan düşmüşse artık uzamış sarılığın dert edilecek bir tarafı kalmamıştır. Ne yaparsanız yapın yok kısa sürede yok olmayacak zamanla geçecektir. Sütünüz varsa boşu boşuna mama vermenize gerek yok. Benim oğlum da uzamış sarılık oldu. 3. Aylikken bile hala sarılığı vardı. Eşimde bende pimpirikliyiz bir doktorla kalmadık bu süre zarfında kaç doktor gezdik ne kadar çok tahlil yaptırdık. Sonuç itibariyle doktorların dediği gibi bebek riskli günü geçtikten sonra hiç bi tehlikeli özelliği kalmıyor sarılığın. Bazen anne sütündeki hormonlar sarılığın atılmasını engellediği için bazı bebeklerde sarılık durumu uzuyor. Bizde oğlumda bunu yaşadık. Doktorlarda bize hep bu açıklamayı yaptı. Lütfen stres olmayın kendinizi üzmeyin.