Merhabalar arkadaşlar bebeğim 7 aylık alerjik bebek 6. Aydan 7 ye kadar 380 gram almış sadece anne sütü ve ek gıda alıyor çok aramız yok ek gıdayla gerci ama. Aşırı hareketli maşallah diyelim emekliyor sürekli bı yerlere tutunup ayağa kalkıyor yani iki saniye yerinde durmuyor 🤣😅 doktora daha gidemedim o yüzden burda sormak istedim