Demiralp60 kuzum benim bebeğim hep beş günde bir kaka yapıyor bol bol kaka masajları yap zeytin yağı içirme ama.ayaklarının altına ve göbeğine saat yönünde saat başı 15er dakika masaj yap yeter.bebeklerimizin bağırsakları yeni gelişiyor biz kabız oldular diye düşünüyoruz ama inanki değil ağlamıyorsa ıkınmıyorsa uykusunda sayıklamıyorsa kabız olmamıştır.verdiğimiz ekstra şeyler bağırsak tembelliğine yol açar Allah korusun.ek gıda alana kadar beş günde altı günde bir kaka yapması olağan bir durum.cemre hergün üç kere kaka yapan bir bebekti son bir aydır beş günde bir yapmaya başladı.bu Arada bizde iki aylığız.doktorumuz yedinci günde hala yapmamış olursa ekstra çözüm düşüneceğiz şuan sadece anne sütü alıyor o sebeple endişelenmene gerek yok ek gıda alana kadar demişti.bide bebeğin kaka yapması kakanın sıvılığı katılığı rengini anne belirler.saçma gelecek ama bebeğin sadece seni emdiği sürece hala sana bağlı olarak yaşıyor.aslında göbeğin bebeğinle hala kesilmedi hani derler ya sen stres yaparsan oda stres yapar ,doğru bu sebepten dolayıdır o.yani herşey senin beyninde bitiyor.beynin bebeğine yanlış sinyaller göndermesin düşüncelerini yönet.☺️Bol kakalı günler.ilk beş gün sonra yaptığı kakada halay çekiyordum evdede o geldi aklıma🤣