Merhaba. Doğum yapınca bebeğim ememedi. Hemşireler de hazirci ,hemen silikon uç aldirdilar. Emzirtmeye ugrasmadilar. Şimdi silikona alıştı. Emzirme danışmanına gittim. Gayet de emebilir normal dedi ve o an normal emdirtti şok oldum. O zamandan beri normal uğraşıyorum.Bazen kolay tutup emiyor ama bazen de tutamiyor çok sinirleniyor. O zaman mecbur silikonu takiyorum.. nasıl bırakacağız bilemedim çok üzülüyorum