Ben hem manuel hem elektrikli aldım, manuelin zaman ve para kaybı olduğunu düşünüyorum. Etkin bir sağım yapmıyor. Elektrikli de ebebekten tekli baby mom aldım 350 civarı bir fiyattı, hem süt arttırımı için hem sağıp dolaba saklamak için kullanıyorum, 5-10 dk da yeterli sağımı yapıyor, memnunum. Ayrıca bebeğinizle mutlu sağlıklı bir ömür diliyorum🥰