Merhabalar 50 günlük bebeğim var sağlık ocagından verilen d vitaminini kullanlıyordum 3 damla fakat sanki sabah vermeme rağmen geceleri rahatsızlık veriyordu gaz sıkışması gibi internetten ocean d3 400 aldım üstünde 2/10 yaş diyor ama yorumlarında bebekler yazıyordu.bebeğime kaç damla veya fıs vermeliyim?siZlere danışmak istedim